torsdag 19 maj 2011

Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd...............

..............är killen hela dagen! Ja jag vet inte om de är han jag skulle leva med egentligen. Med tanke på att jag skulle kunna ha IKEA i min vigselring. Om jag vore gängad.

Min pollen kropp skulle må gott av att ligga på verandan i någon av dessa, på Ingvar.
Eller på och på med han på nåt sätt iallafall.

Jag har min syster i Thailand, hon fick panik av att de finns ödlor där. Panik skulle hon hellre få av att läsa detta: 94 % av Thailands befolkning är buddhister. Buddhister är ett vänligt och lugnt folk. Nog för att hon är den vänligaste på jorden med lugn kan vi ta ett snack om. Ja då återstår de 6% och de är ödlor.

Nog om Thailand och Ingvar, nu är de dax att ta pollenansiktet och dra sig mot sängen. Jag ska bara hänga min uniform på tork, jobbar helg väntar och vem vet.
Möter jag en geckoödla,Ingvar eller Filip och Fredrik ombord, ja häng med på min knegar helg så jag får lite sällskap.

sawat-dee krupp/sawat-dee ka












Inga kommentarer: