söndag 25 maj 2008

Bara att få städa gör mig lycklig!

Har tagit en paus från min städ och inredningsdag. Drag i mig en Actimel, låter rätt nyttigt va?
Vi va på IKEA igår, har bara haft fokus på en sak denna vecka, att köpa en hylla till köket. Och så blev de! Skruvade ihop den igår kväll innan fiaskot..... Ja jag höll dock inte på Sverige ändå, men tycker nog allt att vi skulle få känna på doften runt tionde plats iaf. T är på match idag så livet som fotbolls änka varar till sent ikväll. De är faktiskt helt ok, har man ett stort intresse för nåt ska man givetvis hålla på med de också. Även fast det kan vara otroligt jobbigt ibland.

På tisdag ska vi på föräldraträff, spännande att träffa alla. Har fått veta att vi är ca 10-15 st som ska få barn i denna metropol. Nä nu ska jag fixa till mig, de är ju faktiskt morsdag och middag hemma hos mina föräldrar. Ska nog ta på mig min "lillasvarta" dagen till ära:) Lovley!

Kyss å Hej

Inga kommentarer: