torsdag 15 maj 2008

De här va inte lätt!



Jag skulle skriva varje dag va de tänkt, men jag har noll fantasi! Ska försöka bli bättre....




Är hemma på heltid nu, är sjukskriven och hoppar på havandeskapspenning snart.
Dagarna är kanon långa om man inte har så mycket att göra.
Vädret har inte varit de bästa precis.


Magen växer och bebisen lever om:) .. Tror jag aldrig längtat så mycket inte ens efter jultomten när jag var liten. Idag händer de inte så mycket i mitt liv, T tränar som vanligt och kommer hem efter 19 tiden. Skulle gärna kunna tänka mig att åka till stan och handla loss...Är de någon som har 10 lax över??? Men varför har man sån lust att tok handla kläder och skor nu? De kommer ju inte passa ändå. Många säger att gravida kvinnor är vackra! -undrar ju liksom vart då ja!!! Kan ju snart knäcka extra som tält till Cirkus Scott, kanske de blir en fin extra slant... Nä när bebisen kommit är de min tur att shoppa loss redigt. Vill bara ha dessa kläder från Odd Molly!
Den som väntar på nåt gott.......blablablablabla!!

Inga kommentarer: