lördag 6 september 2008

Lekande barn..............

.......är de roligaste som finns. Just nu leker den större prinsessan med min brorsdotter.

Ni skulle vara här, vi leker en blandning av Idol, Hannah Monntana och High School Musical.

Jag har fått äran att "vara" Kishti Tomita. Vi är ju rätt lika varandra, hon liten och rödhårig!

Ni som inte vet hur jag ser ut just nu så är jag 8 kg överviktig sen Stinas födelse och har väldigt mörkt hår.

Nu blev de visst slut på sång lagret brudarna hade och vips är dom ute och leker friidrott, bara jag slipper vara Carolina Klufft.

Känner att min muskelmassa är inte den samma som förr.

Nåja nu blir de till att leka matmamma till våran lilla prinsessa. Lek och leka?

De är mitt liv att ge mat i alla fall i dessa tider.


Trevlig Helg!













PS! Snälla låt mig slippa vara Clabbe nästa gång! DS.

Inga kommentarer: