tisdag 9 september 2008

Stina börjar..........


.
.......bli en stor tjej. Vågen stannade på 3820 gram idag.


Hon är absolut världens snällaste prinsessa, så säger säkert alla mammor!

Efter BVC blev det kaffe till en stolt mamma och lite mat till Stina.

Antar att hon är riktigt nöjd själv, för hon sover med ett leende på sina läppar.

Idag gjorde jag nåt jag aldrig gjort, somnade framför datorn. Japp den står på köksbordet, vaknade till efter någon minut sen bar det av till sängen. Det var första föräldraträffen på BVC idag men den sov vi över..... Snälla jultomte jag önskar mig en stor burk av sömn!


Annars jobbar jag på med min Svenne Hedlund frisyr, hårsnodd och spray hjälper till att försöka bli en ärtig morsa iaf....

Nä nu måste jag snusa på min prinsessa......


Inga kommentarer: