lördag 29 november 2008

Klockan är..............

..........00:55 och jag är vaken!

Ikväll har lillrosen satt rekord, hon va vaken till 23:50. Klart hon kände av premiär kvällen av På Spåret! Nästa fredag ska jag bänka mig klockan 19:00 i min SJ uniform och bara vänta och vänta på detta fantastiska program.
Nä nu ska jag besöka Gustavsbergs nattlinje innan John Blund kommer och även göra ren min tandprotes med corega.

Jo det stämmer jag är fortfarande 31 år och inte 79.

Jag måste bara berätta en sak till, den större rosen och jag hade en diskussion för någon vecka sen och vi kom fram till att det spelar inte någon roll vilket hockey lag man håller på , huvudsaken man är frisk!



Hon är en klok tjej!
Med dessa ord vill jag önska er en riktig god natt och en trevlig helg.

Inga kommentarer: