tisdag 18 november 2008

Mäh............

...............va tråkig jag är som aldrig skriver, men faktum är att min fantasi är slut. Men jag ska ge detta ett försök till.

Ja vad har hänt den senaste tiden? Nu ska jag berätta vad jag och min sambo sysslat med. Förra måndagen så höll vi på att sms:a varandra om köket i vår kåk. Vi tyckte att väggarna behövde ny färg. Så fort han slutade jobbet drog vi till Bauhaus eller hur den butiken stavar sitt namn. Ja i allafall kom vi hem med vit färg till väggarna, nya beslag till köksluckorna och lite mera färg i svart kulör. Nu är luckorna svarta, väggarna vita, kaklet även de vit och vi fick ett nytt kök för några korvören.... Och vi är otroligt nöjda!

Vi tog även tjuren i hornen och skulle göra egna julkort på våra prinsessor.... Den större av dom två var klockren på alla bilder men lillhjärta är inte så förtjust i kameran... men efter många skratt, gråt och kräkningar fick vi till några.
Fast å andra sidan tycker man att sina barn är lika vackra på alla kort. Smakprov kommer sist!

Idag ska jag på Spa på Södraberget, hur härligt som helst! Känner som jag håller på att rasa samman...






Ja just de, vi råkade köpa en ny bil också!

Adjö!

Inga kommentarer: