måndag 12 januari 2009

Jaha............

..............nu finns det inte någon gud heller. Jag bad om att Timrå skulle slå dom små stackarna. Men icke.... Så nu har jag även tappat tron på två viktiga killar i våra liv, både tomten och gud!

Suck de trillade även in en FETT räkning i dag också...

Dessa grabbar gör ett uselt jobb just nu och jag tycker verkligen ni borde söka er ett annat yrke. Badmästare borde gud bli, han kan ju gå på vatten , men de är väl bara buffel och båg, tomten borde va med i Gilette reklamerna och raka bort ditt vita skägg. Skägget köper du väl också innan du kommer på julafton.

Ja men jag är inte en dålig förlorare, bara lite små sur och bitter!

Min andra hälft är överlycklig låter han hälsa och han är Claessons största idol genom tiderna.
( bara på udda veckor)



Sov Gott då!!!

Inga kommentarer: