tisdag 10 juni 2008

Dåligt av mej!!!!

Ja så går de, tänkte skriva en rad varje dag. Se så de blev, är nog lite små lat. Idag har jag varit på äventyr, skulle köpa dammsugarpåsar på ICA, snacka om vilken djungel. Klart jag kom hem med fel påsar. Skam den som ger sig tänkte jag och åkte till nästa butik, nu passar dom perfekt. Så det är ny städat igen... Ikväll är de match och jag längtar. De är ju en stor anledning för att få äta chips och dricka cola. Stackars barn i magen, den vill nog aldrig känna smaken av cola!

Annar leker de runda livet, känner mej stor som ett hus eller som en gigantisk herrgård.
Fixade till badrummet igår med skötbord och lite bebis saker, de blev helt ok. Nu ska vi bara inreda i vårat sovrum med en liten säng, T tycker de är så onödigt, enligt han så ska vi ligga alla i samma säng på heltid. Mmmmm så om några månader vet jag hur de är att vara en sill... Hatar att ligga trångt. In med sängen sen får vi se hur de blir.

Imorgon kommer busfröet hit, ska bli skoj att vara sysselsatt i några dagar nu. Allt från smink salong till att leka med hästar. Jag föredrar stilla lekar just nu, så salong är helt överlägset.

Kom igen nu så håller vi på Sverige ikväll!

Kyss å heja!

Inga kommentarer: