onsdag 18 juni 2008

Hello you!


Jo vad har hänt den senaste tiden? Lekt, bakat, städat, gjort Birsta, sovit mm.

Jag kommer faktiskt inte ihåg allt. Busfröet kom hem några dagar så då va de drag här må ni tro, alltid lika skoj när hon kommer. Barn är ju så roliga så de finns inte.


I lördags va vi på "fotbollsfest" hos syster med familj. De börjar bli ganska givande att se alla som dricker starkt, i början va jag allt avis de kan jag ärligt skriva. Men herregud va gör det, jag kommer ju snart få världens bästa "grej". Grej kanske man inte ska skriva!


Idag ska vi på sommarfest på T:s jobb, japp och HEJA på Zverige. Alltid lika trevligt att gå på fest. Som tur är jobbar min systerysters sambo på samma företag, så dom är också där.

Dagen till ära blir de "riktig" cola, alltså köpe cola inte soda stream cola.


Jag har faktiskt inhandlat lite bebis saker, body, pyjamas, mössa, gosefilt. Färgen är brunt och gult, snacka om 70-tal. Hur som helst är de super fint.


En annan sak som jag gjort är att baka muffins med frosting. Helt galet goda! Det är ett stort fel på mig, jag brukar aldrig baka! Kanske 4 ggr om år, nä inte ens det! Men nu när alla hormoner kör sitt eget race hinner jag inte stoppa dom. Snacka om att leva sitt egna liv och dom kan styra över hela mig. Åh bara de är en Bragd!


Nu är det bara 5 veckor kvar drygt. Jag orkar inte gå över tiden, då får jag spunk! Att inte kunna resa sig ur sängen på ett smidigt sätt finns inte längre.

Jag väcker nog allt i byn när jag tar mig upp, lägger av världens stön.

Lika så när man sätter sig eller kliver ur bilen är också en svår gymnastisk övning. Gnälla kan jag fortfarande!


Nu kommer de åska, dator+åska=dumt!


Puss på er alla och må Zlatan trycka till Ryssland som en redig man!


Åh grattis min sambo som går på zemester idag. Vila upp dej nu, du vet vad som väntar!

Har vi riktigt med otur och får en kolik bebis lär vi göra om Dollys låt, Joline... Kolik, kolik,kolik , koooooooooolllllllllliiiiiiiiiiikkkkkkkkkk.

Inga kommentarer: