måndag 7 juli 2008

Jag skäms............

över att jag inte skrivit på länge. Men har man ett enormt aktivt liv hinner man inte med allt som skall göras.
Vad har hänt sen sist?
Vi har varit på semester i Övik några dagar, hittade absolut en pärla vid havet och helpension. Ett riktigt smultronställe med mycket god mat.
Efter några utvilande dagar va de dags att åka hem igen.

Busfröet kom till oss och är fortfarande kvar. Snacka om att småbrudar är roliga. Det har varit både kompisar och nattgäster över hos henne och nätterna har varit otroligt långa och intensiva. Allt från sena bad till film maraton halvanätterna. Men är det semester så är det semetser.
Vi har även gjort Gatufesten, jag skäms inte för att skriva eller säga att jag Älskar denna vecka. Att bara sitta och titta på folk är en upplevelse som heter duga.
Jag längtar redan tills nästa år.......

Annars är jag mest trött nu, skulle kunna sova dag som natt. Men nu är det någon i min mage som inte har tänkt riktigt klart, när förvandlades min mage till Drakborgen med nattöppet mellan 23:00-03:00? Jag har ju inte varit med och bestämmt de..... Som tur är det inte långt kvar tills den lilla busen kommer ut. De kan nog allt vara lite svårt att inte veta om det är natt eller dag i magen. Så det ät förlåtet! Tror vi alla längtar efter att se vad det är för någon som kommer att bo under samma tak som oss. Så du är otroligt välkommen!

Imorgon ska vi på en "mysresa" till Dorotea och titta på en ny husvagn, gud så romantiskt! Har redan enormt stora fjärilar i magen. Tänk om han friar i den nya husvagnen. Hahahaha vilka drömmar man har inte behöver han komma på en vithäst nä de går lika bra med en Polar-97:a nu förtiden. De skiljer ju inte så mycket, sen är jag faktiskt allergisk mot hästar.

Nu är de dags för middag, lillfia leker restaurang och jag har beställt kycklingfilé med ris och en dubbel GT! Fast jag tror att dom tappat alkoholtillståndet här, jag fick ett stort glas H2O.

Nä jag ska skriva snart igen, jag lovar och sen ska jag lägga in lite kort.

Fridens med er alla så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer: