tisdag 15 juli 2008

Vad är värst...........

att vakna till av att grabben i sängen brevid snoozar 230000 ggr innan han klivet upp eller att vakna till ljudet av nån Modo ringsignal som ljuder så högt så att man får tinitus? Jag är absolut inte ett Modo fan, jag håller på Timrå. Ni ska veta vilka hemska blickar vi kan kasta på varandra när de är match mellan dom 2 lagen. So honey hur gick de sist?


Äh nog om detta trams.


Jag kom på en sak man kan skriva om, vad är de 10 bästa sakerna med sommaren?


  • slippa ha stumpor på sig.

  • grilla när man känner för de.

  • bada om vädret tillåter.

  • klippa gräs.

  • fixa och plantera blommor.

  • sitta ute tills myggen äter upp en.

  • alla repriser på tv:n nattetid och Allsång på Skansen.

  • semester.

  • fotboll. (Finns oftast kiosk på dessa tillställningar)

  • sen det bästa jag vet, hänga tvätten ute! De slår inte nåt!

Ja missta er nu inte på min ålder, jag är fortfarande 31 som ni kan läsa på högersida av bloggen, alltså inte 78.


Nu är de bara några få dagar kvar tills bebisen ska titta ut, tack gode gud! För jag orkar inte så mycket mera nu. Det är absolut inte en sjukdom att vara gravid, de är mer eller mindre ett givande tillstånd som tillåter en att äta hur mycket som man vill, gnälla när man känner för de, låta sambon vara en slav, få sina oerhört långa städmaraton och kanske inte känner sig som den smidiga Bettan längre. Men då finns det hjälpmedel att ta till, man är ju tjej och vill fortfarande försöka vara de även alla hinder. Här kommer några tips: Måla tånaglarna när man sitter på Gustavsbergsfåtöljen, man når perfekt. Det är ett problem att vaxa benen just nu, jag vill inte låta någon annan göra det, så raka benen i badet. Liggandes når man även att fila fötterna. Efter badet så smörjer man in sig med brun utan sol. Är det någon konst?


Tjingeling så länge




Inga kommentarer: