torsdag 5 juni 2008

Dom är våra!

Vilken start på veckan, tillbaka på skatten, vagnen har kommit, vunnit en MAM Care bröst pump! Förstå att man springer runt på rosa moln hela dagarna. Nja svettiga rosa moln är lite mera sanning i de hela. T är ledig imorgon, fanken va roligt! Så vi ska fira vårat land redigt. Ska trycka på mig min nya Sverige tröja för fotbolls EM, den vackra peruken och ansiktsfärg.
Men är de liksom en firar dag, varför inte ta i lite extra? Äh man åker väl fast för att vara rasist eller nåt.

Prisa gud för värmen ute, hur skönt som helst, speciellt med min stora mage. Kommer förvandlas till en kamel snart. Ja dom har väl vatten i sina pucklar? Blir inte nå mjölk i mina lökar kan tänkas, bara vatten! Hahahhaha en egen vattenkälla. Jag kan redan höra att de skvalpar när jag gör indianhopp.

Nu är de bara några veckor kvar tills lillen kommer. Faktiskt är namnen bestämmda, vi har några stycken så de blir till att välja rätt och se vad som kan passa de lilla fröet!

Nä nu måste jag ut i värmen, gräsmattan ser ut som en savann i Afrika. Shit vad den är törstig ska genast koppla vattenslangen till min "källa" och ge den en omgång! Ni vet att jag bara skojar.

Höres!

Mvh Lycklig Vinnare!

Inga kommentarer: