onsdag 10 december 2008

Jag är inte .............

............en krogråtta längre. Tack gode GUD för de. Jag blir bara helt galen av alla onyktra varelser och att vara en av dom krävs de väldigt mycket. Exempel tycka om alkohol. Ja nu är jag inte nykterist, men jag kan hålla mig till väldigt lite av dessa alla % haltiga drycker. För varje gång man för glaset till munnen tänker jag på morgondagen. Är detta vuxet så säg. Finns inte på världskartan att jag ska ligga en hel dag bara för att vara helt konstig kvällen innan. ALDRIG! Tycker bara att människor som dricker mera än vad dom tål är riktigt pinsamma. Dom ger en blåa tånaglar av alla snesteg och tinitus för alla höga vokaler dom bräker ur sig.

Annars då? Jo tack det är bara bra och kallt ute. Dagen till ära ska jag och lillrosen fira Nobeldagen.

Hur? Jo genom att ha kaffet färdigt och purén ätbar strax efter 12, för då blir de tv och glamour hela dagen och kvällen. Funderar på att sätta en tiara på Stina, hon är ju också en prinsessa. Glitter ska mamma få ha i håret...

Heja Alfred Nobel du gav denna mys dagen till Stina, mej, kaffet och purén.
Du är värd en tanke från oss idag.

Oj låter lite religöst de här inlägget. Jag är fortfarande 31 år, halvnykterist och gillar kungen, drottningen och alla andra höjdare som kommer glänsa i tv:n.

Adjö!

Inga kommentarer: