tisdag 30 december 2008

Jo du..........

.............så att, nu sitter man i en in snöad silvrig kuvös med tillbehör och tycker synd om sig själv. Nä så illa är det inte. Förstår att de kan locka med bastu och öl för den andra halvan. De är ju liksom lätt att kunna göra saker på egen hand - NOT. Inte för mig, får jag 10 minuter för att hinna med att bada, klä mig , plocka ur diskmaskinen och ladda tvättmaskinen är jag glad, då vill jag gärna meddela att det är då 10 minuter på en vecka, jämna då, udda veckor får skiten va...

Hoppas du bränner rumpan i bastun och att ölen är avslagen!!!

Jag är inte ensam alls, jag har min prinsessa fast nu i ett sovandes stadie.

Jo men de här med att campa är rätt trevligt, förstår inte varför alkohol behovet är så stort ibland dessa människor herre gud gå ut i skogen och käka lite kåda eller barr.

Nä nu ska jag låsa in oss för man vet aldrig va de är för varelser här utanför.
Ja just de jag döpte även om våran vagn till ENSAMHETEN. Otroligt passande som handen i handsken...

Gott Slut från mej och lillrosen.

Inga kommentarer: