måndag 6 oktober 2008

7 timmar i Birsta............

.........och vi fick med följande hem:

- 200 värmeljus.
- 2 st gardinstänger.
- 2 meter tyg.
- 2 par nya glasögon.
- 2 par mössor till lillgumman.
- 1 par nya byxor till samma person.
- 1 ny jacka till tjejen ovan.

Vi hade gott sällskap med oss av min mamma, japp lillrosens mormor.
Så där kom ett par byxor, två par bodys och årets julklänning med hem också.
Jätte fina kläder, passar en liten prinsessa utmärkt.


Stina tackar mormor så mycket för dom fina kläderna.

Själv byte jag om till en ny tunika inne på Veromoda.

Varför tänker ni då?
- Nä min dotter hade inte kräks ner den.
Den gick helt enkelt sönder när jag provade kläder.....
Tjohej så tittade ena mitt bröst ut när jag hade den på mig.
Pinsamt!

Jag gick ju så ett tag.. Hade dock jackan på mig. Men hur roligt känns de, om de vore så att bh:n under såg fräcsh ut, no way den lilla rackarn hade lite mjölk på sig från ca 2 veckor tillbaka. Hur som helst så va butikstjejen helt underbar om tog den trasan som inbyte mot den nya.
Bröst tunikan va även köpt på samma ställe. All heder till Veromoda, bra service!
Skulle du inte ha jobb i framtiden ska jag lägga goda ord för dej hos oss på spåren (SJ).
Jag skrev även att jag fick med mig 2 par glasögon!
Men hallå , 31 år och börjar min karriär ibland läsglasögon ställen redan.

Något som inte syns riktig är dom 3 potatisarna och 20 köttbullarna som intogs under IKEA´S tak.

Min mor fick även med sig några påsar hem också.

Kan sammanfatta att vi gick med vinst även idag!

Försökte lura med mig samma sällskap till stenstan imorgon , men fick två feta NEJ.......


Jag måste även berätta att sötnosen fick ett otroligt vackert halsband igår av familjen Nordell. Kedjan va gjord som små hjärtan och en berlock som ser ut som ett prinsesskrona.


Ett jätte tack från oss....


Helgen har även den varit bra. Stortjejen har varit här och haft salong. Salongen erbjöd manikyr, röda naglar med guld inslag. Håret fick sig en genomkörare iform av slingor gjorda med rödkaramellfärg. Blev jätte nöjd. Min makeup va i toner av lila, vit och även där rött.


Så med dessa rader så vet ni vad som är inne just nu vad gäller naglar, hår och smink.


God Natt från den ammande bröst tunikans skapare!



ps! Hittade ett vackert kort på smårosornas kusin!

Inga kommentarer: