onsdag 1 oktober 2008

Hoppsan...........

......händer det inte nåt på denna blogg tänker ni?


Japp nu kommer det ett långt inlägg, så sätt er ner med nåt gott att äta på för nu kör vi!


Vad har hänt?


-Lillhjärta har vuxit jätte mycket och väger strax under 5 kg. Stor tjej mamma har!

-Världens bästa pappa drog iväg med 36 jord snurrar! Ja du är ju också världens bästa sambo.

-Storahjärtat har haft kamp med grannkillen. Ojojoj! Spännande!

I helgen gick hon och kusin Emma ut med en fantasi att dom skulle komma in igen som rika. Dom fick en lyssande idé att sälja mina gamla smycken.

Affärerna gick strålande och brudarna kom tillbaka med en guld tia. Många bäckar små. Fantasin är det absolut inte nåt fel på.


Ja vad har hänt med mig sista tiden, inte mycket kan jag erkänna. Jag duschar av mig bebis kräks typ en gång i månaden, borstar tänderna samtidigt jag hänger tvätt, äter i samma veva som jag dammsuger. Jag är absolut inte en hönsmamma........................ Jo jag har nog allt blivit, men jag vill bara inte missa en sekund i Stinas liv.

Appropå höns så måste jag ta äggen som kokar på spisen, nu sover ju lillhjärta så då kan mamma läsa tidningen, blogga , äta och måla naglarna samtidigt. Och jag skulle aldrig någonsinn byta ut detta liv mot det jag hade innan Stina kom. ALDRIG!


Kom på en sak till som tomten ska få i sitt kärleksbrev från mig, jag önskar mig ungefär att jag kan vara hemma med Stina tills hon blir 2 år, ja pappa ska ju också få vara hemma och mysa.

Så om ni känner att ni har lite pengar över varje månad och inte vet vad ni ska ta er till..... Ett bra tips är att spendera dom på mej.... mera pengar färre föräldradagar. Så till slut kan Stina ha mamma hemma tills hon tar studenten.


Tack för bidraget!
Som tack för hjälpen kommer foton på två skönheter.





Inga kommentarer: