onsdag 8 oktober 2008

ÄNTLIGEN.............

......börjar bonde söker fru! Hur roligt som helst. Det är ju nåt visst med bönder. Min personliga favorit va ändå Börje från norra Öland, han kunde man se första säsongen av detta underbara nöje.

Kan även meddela att mina kläder håller sig hela. Inte några ofrivilliga show off har de blivit, vilket jag är oerhört tacksam för. Var idag till MVC på efterkontroll, suck tyckte aldrig vågen slutade räkna uppåt. På min våg så är man 2 kg lättare. Tycker nog att vårdcentralen ska inhandla nya, våran är köpt på Coop i Kalmar.

Idag har jag och lillrosen shoppat på apoteket, Miniformdroppar slog vi till på.
Jag har även beställt en julklapp till mig själv, ett halsband med 2 st berlocker med namnen på våra små juveler, inte på apoteket om ni tror de.

God-Jul till mig själv.

Nu ska jag umgås med min underbara familj!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Inga kommentarer: