torsdag 16 oktober 2008

Idag.......

........har lillhjärtat fått en jätte fin klänning från gammelmormor och gammelmorfar. Tänka sig vilken tur lillgumman har. Min mor kom förbi en sväng med världens godaste matbröd som jag sitter och trycker i mig....

Annars håller jag på att grejar, vi ska ju på en underbar semester imorgon.
Längtar jätte mycket. Tro de eller ej vi ska ha en mys helg i vår nya husvagn.
Så jag har inte tid att skriva så enormt mycket i dessa dagar.

Så kommer prinsessans farmor och farfar ner till oss, som hon längtar efter att snusa på dom:)



Lillhjärta tycker nog att mamma behöver tvätta håret på detta kort!

Småbarnsmammor kör bara hår och kroppstvätt 2 ggr om året! Man vill inte missa nåt stort framsteg............. kanske hon kommer gåendes till badrummet och jag missar första steget.. Skulle aldrig förlåta mig själv.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: