onsdag 15 oktober 2008

Igår...........

......... fick jag och lillhjärtat besök av en arbetskompis och hennes charmtroll till dotter.
Helt underbar och en riktig tuffing till flicka.
Trevligt att kommunicera med en vuxen.
Annars blir de 100% bebis språk och sången
-hallå där köp blåbär ....... min dotters favorit just ju.
Men vad gör man inte för att få ett värmande skratt tillbaka.

Sen blev de 2 timmars barnvagns race runt byn i det underbara vädret...

Till en helt annan sak. Jag läste igår i en av våra kvällstidningar om en känd artist som ska in i rätten, ja och pga av kvinnomisshandel! Jag blir så ursäkta mitt ord val, så jävla förbannad!
Jag hoppas verkligen att du kommer ruttna i helvete omedelbart!
Varför blir jag så elak tänker säkert ni?
Det finns sånt här skit närmare än vad man kan gissa sig till!
Jag har varit en av dom utsatta för några år sen!!!!!

Så jag tar tillbaka mitt "ursäkta" i menningen ovanför, och jag hoppas ditt liv kommer bli ett riktigt helvete framöver!!

Nu måste jag borsta min svarta tunga!

Ha en trevlig dag i solen.

Inga kommentarer: